Vi bytter dine julegaver helt frem til 1 februar 2019
Kender du vores univers?
Husk fri fragt ved køb for over kr. 1.000,00.
Telefonsupport 13:00-17:00
+45 32 10 97 21

Indkøbskurv

Du har endnu ingen varer i din indkøbskurv.

Abonnér på gode tilbud via e-mail

Email:

Handelsbetingelser

Virksomhedens juridiske navn: PostMe ApS
Organisationsform: APS
CVR: 27267971
Virksomhedsadresse: Hørkær 34, Herlev, 2730, Danmark
E-mailadresse: info@postme.com
Telefon: 32109721
Virksomhedens etableringsår: 30.06.2003 

Bestilling
Hos PostMe kan du kun bestille varer via vores website eller pr. telefon på 32 10 97 21 (Alle hverdage mellem kl. 9:30-17). Alle varer afsendes til dig, men kan også afhentes efter aftale hos:

Ring til os
På tlf. 32 10 97 21 kan du få fat på vores kundeservice team, som sidder klar til at hjælpe dig.
Vi sidder ved telefonen alle hverdage fra 13-17

Chat med os
Hvis det passer dig bedre med nymodens chat, er du også meget velkommen til det! Du starter en chat ved at trykke på "Live Support".
Vi sidder klar ved chattasterne alle hverdage fra 13-17, vi kan dog også finde på at være online på andre tidspunkter.

Vi har også e-mail
Hvis email er mere dig så tøv ikke. Du skriver bare en mail til info@postme.com på det tidspunkt af døgnet, der passer dig.
Vi svarer typisk inden for 24 timer, men hvis det ikke er helt hurtigt nok, kan vi anbefale at starte en chat, eller give os et kald.

Afhentning på vores adresse
På Hørkær 34 i Herlev har du mulighed for at snyde fragtfirmaerne og selv hente de varer du har købt. Du får en mail fra os så snart dine varer er klar.
Du kan afhente dine varer alle hverdage mellem 09.30 - 17.00

Vores adresse
PostMe ApS
Hørkær 34
2730 Herlev
Danmark

CVR nr: 27267971


Hvis du har forespørgsler på varer, som ikke er på siden, er du velkommen til at kontakte os, og vi skal gøre vort bedste for at skaffe dem hjem til dig.

Alle priser på siden er inkl. moms og andre afgifter.

Du får en ordrebekræftelse pr. mail kort tid efter din bestilling.

Det er muligt at se tidligere ordrer ved login på websitet. Hvis du ønsker, at modtage en kopi af dine tidligere ordrer, kan du også sende os en mail med dette ønske.

Alle handler indgås på dansk.

Pricerunners købsgaranti
Når du handler hos os, er du omfattet af PriceRunner Købsgaranti. Dermed er du sikret op til 50.000 kroner, hvis et problem indtræffer i forbindelse med dit køb. Købsgarantien koster intet og gælder for alle registrerede brugere på PriceRunner.



For dig, der ikke er medlem på PriceRunner og har besøgt os via deres tjeneste, så kan du stadig få dit køb sikret gennem Købsgarantien. Det eneste, du behøver at gøre, er inden for 60 minutter at registrere dig på deres hjemmeside. Det koster ingenting og tager kun et øjeblik. Få PriceRunner Købsgaranti i dag.

Med PriceRunner Købsgaranti får du erstatning i tilfælde af beskadiget vare, hvis levering af varen udebliver, hvis en vare mangler ved levering eller hvis varen er forkert eller fejlbehæftet.

For at Købsgarantien skal gælde, er det nødvendigt at bestillingen er adresseret til dig som privatperson. PriceRunner Købsgaranti erstatter dig som kunde for både anskaffelses- og fragtomkostninger og den direkte økonomiske skade, du har lidt. For værditab, udeblevne indtægter eller andre direkte eller indirekte omkostninger gives ingen erstatning. Besøg PriceRunner for at se en liste med ikke-omfattede kategorier samt de endelige betingelser for Købsgarantien.

Betaling
Vi accepterer følgende betalingsmuligheder

 

  • Visa-Dankort
  • Dankort, Kredit - ViaBill - Læs om vilkår
  • MasterCard
  • Visa
  • Visa Electron
  • eDankort
  • JCB
  • Bankoverførsel
  • PayPal (Gebyr: 3,5% - kr. 2,24)
  • Absi (kun for medlemmer).

Hvis der er et kreditkort, du benytter, som vi ikke accepterer, må du endelig fortælle os det. Så vil vi prøve, at få det ind på siden.

Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra PostMe. Således, kan du altid være sikker på, at varen er på lager og afsendt, før pengene bliver trukket. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet. OBS! Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen.

Når du gennemfører en onlinebetaling med dit betalingskort, er du altid sikret mod misbrug. Du har nemlig mulighed for at afvise betalingen, når du modtager din betalingsoversigt. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af, at dit kort skulle blive misbrugt på en netbutik, der benytter SSL (Secure Socket Layer) i deres betalingssystem (PostMe benytter SSL). Dermed er du faktisk bedre sikret end i den fysiske verden, hvor du har en selvrisiko på DKK 1.200, hvis dit dankort misbruges ved brug af pinkode.
 
De data, du oplyser i forbindelse med et online køb betalt med betalingskort, er krypterede (SSL). Det er altså kun PBS og udbyderen af betalingsplatformen, der kan læse dem. Hverken PostMe eller andre har adgang til dine oplysninger.

Vi krypterer alle adgangskoder, så i tilfælde af at du skulle miste denne, kan vi ikke huske den for dig, men alene generere en ny adgangskode til dig. Kontakt således kundeservice, for dette, hvis du har glemt din PostMe adgangskode.

Forsendelse
Forsendelse og håndtering er fri, hvis du køber for mere end DKK 1000.00 (med undtagelse af sammedagslevering). Hvis du køber ind for mindre end DKK 1000.00 skal du kun betale den reelle pris det koster at sende varen. Alle vores produkter er vejet, og du kan altid se den samlede fragtpris under produktdetaljesiderne, i venstremenuen eller indkøbskurven.
En 4-pak barberblade koster eksempelvis fra DKK 16 i forsendelse. Ovenstående gælder til alle adresser i Danmark. Skal du have sendt til en adresse i udlandet skal du betale den gældende fragtpris til det pågældende land.
Vi afsender alle hverdage og sender samme dag, hvis du bestiller inden kl. 15:00. Vi tilbyder forsendelse til Danmark med:
- PostDanmark
Yder dag-til-dag levering af pakker og breve mandag til fredag i hele Danmark. I enkelte tilfælde kan der dog være nogle dages ekstra forsinkelse.
- Swipbox
Swipbox leverer indenfor 1-3 hverdage i hele Danmark. På ikke brofaste øer, skal du beregne et døgns ekstra leveringstid. I enkelte tilfælde kan der dog være nogle dages ekstra forsinkelse.
- GLS
Gls leverer indenfor 24 timer (normalt allerede næste dag) i hele Danmark. I enkelte tilfælde kan der dog være nogle dages ekstra forsinkelse.

Hvis du skal have leveret til et andet land end Danmark afsender vi med PostDanmark og leveeringtiden er meget individuel alt efter hvilket land du vælger. Sprøg evt. PostMe kundeservice på info@postme.com.

Fortrydelsesret
Du har altid minimum 30 dages fortrydelsesret hos PostMe. I perioder kan den vare længere, men dette vil så blive særskilt oplyst på siderne ved handel. Fortrydelsesretten løber fra den dag, hvor du har modtaget varen/varerne og til den dag du afsender den tilbage til os (du skal kunne dokumentere afsendelsesdatoen). Julegaver købt fra d. 01. nov. til 24. dec. kan returneres helt frem til den 01. februar det efterfølgende år.

Alle produkter, der af sundheds- eller hygiejnemæssige hensyn, ikke kan sælges videre, hvis emballagen bliver brudt eller produktet brugt, kan ikke returneres. Returnering af denne type varer, skal ske i den originale og ubrudte emballage. Ved alle øvrige produkter, kan du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Hvis varen er prøvet udover, hvad der beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet, kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. For at modtage hele købsbeløbet retur, må du altså afprøve på samme vis, som du kender det fra en fysisk butik.

- Sådan gør du
1a) Anbefaler vi
Send varen retur til os indenfor de 30 dage. Når vi modtager varen tilbagebetales købesummen til dig på samme måde som du har betalt på.
Husk at det altid er en god ide at du får gyldigt dokumentation på at du har afsendt det til os fra forsendelsesfirmaet.
Dit køb kan også fortrydes ved at nægte modtagelsen af varen, og dermed overdrage den til postvæsenet igen. Dette gælder ved at skrive "nægtet modtagelse" på den ubrudte ydre emballage og lægge den i en af Post Danmarks postkasser, eller ved at sige til de flinke postfolk nede på postkontoret/butikken, at du ikke ønsker at modtage varen. Bemærk der kan være nogle ekstra behandlingsdage med registrering fra Postens side, når dette gøres.

1b) Eller du kan (men det er ikke et krav fra vores side)
Sende os e-mail på info@postme.com eller udfylde denne standardfortrydelsesformular hvor du oplyser: At det omhandler fortrydelsesret, dit ordrenummer, hvilke varer og antal du fortryder.
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den. Købesummen tilbagebetales til dig på samme måde som du har betalt på.

Hvornår pegene går ind på din konto er dog et helt emne i sig selv, alt efter betalingsform og kan aflede flere spørgsmål, så læs mere her.

Hvis produktet returneres fordi vi begik en fejl, så skal du i stedet kontakte en af vores supportere (Tlf. 32 10 97 21 eller info@post.com) og så vil de sørge for at der bliver oprettet en returfragt til dig.

- Vigtigt
Med i pakken du sender retur er det vigtigt at du oplyser dit Ordrenummer (gerne kopi af ordrebekræftelsen) samt om du ønsker:

"1 - Nyt produkt:" (Et nyt produkt vil blive afsendt til dig og husk at uddybe hvad du ønsker)
"2 - Refundering:" (Vi vil refundere det indbetalte beløb)

Send produktet til:

Ring til os
På tlf. 32 10 97 21 kan du få fat på vores kundeservice team, som sidder klar til at hjælpe dig.
Vi sidder ved telefonen alle hverdage fra 13-17

Chat med os
Hvis det passer dig bedre med nymodens chat, er du også meget velkommen til det! Du starter en chat ved at trykke på "Live Support".
Vi sidder klar ved chattasterne alle hverdage fra 13-17, vi kan dog også finde på at være online på andre tidspunkter.

Vi har også e-mail
Hvis email er mere dig så tøv ikke. Du skriver bare en mail til info@postme.com på det tidspunkt af døgnet, der passer dig.
Vi svarer typisk inden for 24 timer, men hvis det ikke er helt hurtigt nok, kan vi anbefale at starte en chat, eller give os et kald.

Afhentning på vores adresse
På Hørkær 34 i Herlev har du mulighed for at snyde fragtfirmaerne og selv hente de varer du har købt. Du får en mail fra os så snart dine varer er klar.
Du kan afhente dine varer alle hverdage mellem 09.30 - 17.00

Vores adresse
PostMe ApS
Hørkær 34
2730 Herlev
Danmark

CVR nr: 27267971

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav

Du vil blive adviseret via e-mail, når vi har modtaget din pakke. Hav lidt tålmodighed med returbehandlerne. De kan, især efter højtider, være ekstra belastet. Normal behandlingstid for en retur, er 1-3 hverdage efter modtagelse, alt efter om vi skal have indhentet information udefra og/eller har uddybende spørgsmål til dig.

Reklamationsret
Når du handler hos PostMe, har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, få pengene tilbage eller eventuelt få et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet, eller anden skadeforvoldende adfærd.

Der skal reklameres indenfor rimelig tid efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis der reklameres inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Vi betaler de forsendelseomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget. Dog kræver vi at du har rettet kontakt til os skriftligt, inden varen er sendt ind til os.

Kort fortalt! Når du ønsker at reklamere over et produkt, bedes du først skrive til os om problemet på info@postme.com.

Når du returnerer varen, bedes du henvise til den dialog vi har haft pr. e-mail, da det letter vores sagsbehandling, og minimerer ekspeditionstiden for reklamationen.

Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine forsendelseomkostninger.

Klageadgang
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til info@postme.com. Hvis det mod forventning ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til det relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt. 

Forbrugerklagenævnet
www.forbrug.dk
Carl Jacobsens vej 35, 2500 Valby
kfst@kfst.dk
41 71 50 50 (Hverdage 9-12)

Dine personlige oplysninger
For at du kan indgå en online aftale med PostMe, må du lade dig registrere med følgende personlige oplysninger:

    * Navn
    * Adresse
    * E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Oplysninger afgivet til PostMe videregives eller sælges på ingen måde videre til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Som registreret hos PostMe har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til info@postme.com.

Hvordan fungerer et køb?

  1. Find den eller de varer du ønsker og læg dem i indkøbskurven, gå herefter til kassen.
  2. Vælg forsendelsesmåde
  3. Indtast dine personlige oplysninger og godkend vores handelsbetingelser
  4. Vælg betalingsmåde
  5. Tjek at alle oplysninger er korrekte på opsamlingssiden og godkend købet
  6. Vi modtager din ordre i vores system og du modtager en e-mail som bekræftelse.
  7. Varen reserveres til dig.
  8. Afsendelse
    PostMe pakker alle hverdage frem til kl. 17:00 (undtagelser kan forekomme). Vi tilbyder at udsende med Post Danmark, GLS og Swipbox. Vil du følge op på afsendelsesstatus før eller efter ordren, så kontakt os. Vi kan ikke garantere at du modtager din bestilling næste hverdag, men vi bestræber os på - I samarbejde med Post Danmark, GLS og Swipbox, at få alle varer ud den førstkommende hverdag. Har du ikke modtaget din ordre indenfor 1-3 hverdage, så bedes du kontakte kundeservice, som så kan spore pakkeforsendelser. Ved brevforsendelser kan vi hjælpe med at efterlyse disse efter 7 dage. Sådan sikrer du dig at der er hold om din ordre og at den bliver fulgt helt til dørs. Læs i øvrigt de små infobokse i indkøbskurvens oversigtsside, inden du vælger fragt. Der kan være særdeles brugbar info at hente for dig.
    Sammedagslevering er p.t. et pilotprojekt mellem Post Danmark og PostMe. Vi kan desværre endnu ikke tilbyde det til hele landet, men området vokser hele tiden. Det vil fremgå under forsendelser, hvis du kan udnytte sammedagslevering. Dermed bliver det muligt for dig, allerede samme dag, at modtage dine varer. Kontakt kundeservice for yderligere info om sammedagslevering.
  9. Du modtager en bekræftelsesmail.
  10. Vi trækker beløbet på din konto
  11. Du modtager varen.

Fortrolighed
Information du afgiver på denne hjemmeside vil blive behandlet fortroligt. Vi viderebringer ALDRIG informationer til tredjepart, hvis ikke det er direkte nødvendigt for ekspeditionen af din ordre. Vi bruger Cookies på siderne for at forbedre oplevelsen.

PostMe kan ved køb på denne side kontakte dig med specifikke tilbud på en tidligere anskaffet vare (f.eks. hvis der er prisændringer eller kampagner på varen). Ønsker du ikke at modtage disse tilbud skal du tage kontakt til os på info@postme.com, for at komme på vores liste over e-mail adresser, der ikke ønsker at modtage e-mail kommunikation fra PostMe. Bemærk at der ikke er tale om et regulært elektronisk nyhedsbrev, som du derfor særskilt skal skrive dig op til via vores forside, hvis du ønsker et sådan tilsendt på fast basis. Den heromtalte udsendelse omfatter alene et specifikt elektronisk tilbud på en allerede købt vare og kun denne. Udsendelsen vil alene blive udsendt, hvis det er relevant for den tidligere købte vare. Således kan der være langt mellem udsendelsesfrekvenserne af mailen.

Opdatering
Opdatering af websitet sker flere gange om ugen, og vi tilfører hele tiden nye varer til siderne, så besøg os endelig igen. 

Indsamling og brug af dine personlige data
Når du besøger denne hjemmeside, sørger vi for kun at registrere ikke-følsomme data som f.eks. navnet på din internetudbyder og hvilken opløsning du benytter på din skærm. Vi indsamler kun disse data for at være i stand til at give dig en mere brugervenlig oplevelse og en bedre support såfremt dette skulle blive nødvendigt. Køber du et produkt vil vi registrere dine personlige data, da det er eneste måde vi er i stand til at kunne levere din vare til dig på. Når du handler hos os forsyner vi dig med et brugernavn og en adgangskode (password). Dette gør det lettere for dig at handle på siderne fremover, da vi så automatisk kan udfylde datafelterne. Brugernavnet kan du også få brug for i forbindelse med kontakt til vores kundeservice. Vi kan således hurtigere finde frem til den konkrete ordre eller forespørgsel og hjælpe dig med et svar.

Personlige data til tredjepart
Ingen af dine data vil blive udvekslet med tredjepart, med mindre denne er direkte involveret i din transaktion på PostMe siderne. Vi bliver dog nødt til at dele dine adresseoplysninger med vores kurér, så denne kan levere dine varer. Dine betalingsinformationer bliver sendt krypteret afsted på en sikker linje til vores betalingsudbyder. Vi bruger 2 forskellige betalingsudbydere og begge kan opfylde en række høje krav, som vi har valgt at sætte til dem. På intet tidspunkt registrerer vi eller har på anden vis kendskab til dine kortdata, det er alene en sag mellem dig og vores sikrede betalingsudbyder. Dine personoplysninger (navn, adresse og e-mail) bliver bevaret forsvareligt dog uden at blive transmitteret og opbevaret krypteret. Eneste undtagelse er ved bestilling over telefon, hvor vi bliver nødt til at spørge efter dine kortdata for at kunne gennemføre transaktionen. Så vidt det er muligt opfordrer vi således til at du betaler for dine varer via Internettet.

Datasikkerhed
Vi opbevarer IKKE dine kreditkortdata. De bliver sendt direkte videre til vores betalingsudbydere, alt efter benyttet kort (se opover). Alle kortdata bliver SSL krypterede, så i det usandsynlige tilfælde at data skulle blive kompromiseret vil de være ulæselige. Adgangskoder til vores sider krypterer vi også, således er det også kun dig der kan tilgå din adgangskode, så glemmer du den kan vi ikke oplyse dig om den, men kun udstede et nyt password til dig.

Cookies
Vi bruger de såkaldte Cookies til at forbedre din handelsoplevelse her hos os. Vi bruger også tredjeparts Cookies til vores statistiksystem for siden. Cookies er en industristandard på Internettet, som gemmer data for at give en bedre brugervenlighed og for at holde styr på hvilke sider der ses og hvornår (statistik). Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer: I Internet Explorer slettes cookies under menuen ”Funktioner” -> ”Internetindstillinger” -> ”Generelt” -> ”Browserdata/Slet cookies”.

Kontakt
Hvis du har nogle spørgsmål til vores håndtering af dine personlige data, så må du endelig ikke tøve med at kontakte os via vores kontaktside.

Dataansvarlig
Hos PostMe ApS er det den administrende direktør Anders Riedel der er ansvarlig for at dine data bliver behandlet med den nødvendige respekt.

Tak for din opmærksomhed.

PostMe